Certified Sommelier, Court of Master Sommeliers (september 2015), Deense Sommeliervereniging (maart 2013)
Mijn weg naar wijn begon destijds tijdens mijn leertijd bij Den gamle Digegaard op Lolland, waar er overzeese wijnen werden geschonken (misschien daarom houd ik nog steeds van die wijnen), en het vuur werd pas echt aangewakkerd toen ik bij AOC werkte, waar er twee wijnmenu’s waren die wekelijks werden aangepast, waardoor je kennis elke dag groeide. En het was ook dankzij zowel Christian Aarø als Julie Færch dat ik in 2013 het toelatingsexamen voor de Deense Sommeliervereniging deed, om mijn kennis te testen en mijn zwakke punten te vinden, zodat ik beter kon worden.
Ik ben sinds AOC op veel plekken geweest; ik had het genoegen om zes jaar bij Henne Kirkeby Kro te werken, om daarna naar Engeland te gaan en bij Sat Bains te werken, samen met een Master Sommelier, omdat ik nog beter wilde worden en nog meer wilde leren. Daarna keerde ik terug naar Kopenhagen, naar The Samuel. Dat ik hier terechtkwam, was puur toeval: Jonathan plaatste een artikel dat hij een nieuw restaurant in Hellerup zou openen, en ik was toch net terug uit Engeland, dus ik dacht dat ik hem tijdens het openingsweekend best kon helpen. Brutale als ik was, schreef ik hem gewoon: laat maar weten als je hulp nodig hebt. En gelukkig had hij die nodig. Jonathan en ik maakten al in 2015, toen hij bij Henne kwam eten, de afspraak dat we op een dag zouden samenwerken, en die belofte werd in november 2020 waargemaakt, toen The Samuel zijn deuren opende.